Re: Szybkość modemu

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 03:03:38 MET DST

Krzysztof Pawleta napisał(a):

> Zależy to od modemu i od tego, czy stringi są uruchamiane na raz,
> czy wybierasz jeden nich...
> U mnie (Zoltrix Raindow) wpisałbym np. takie coś:
> String1: AT\N3 (error control on)
> String2: AT\N (error control off)
> String3: AT\N2 (error control forced)
> >
> String1: AT%C (Compression_Off)
> String2: AT%C3 (Compression_On)

Dzięki...Ni diabła nie wiem co to jest string i dlatego nic nie rozumiem....po co to
jest.
Do tej pory ( już ze 4 lata) mój modem DeskPorte 56K Voice ( zewnętrzny) jakoś radzi
sobie bez tych wpisów, ale jeśli miałyby one wpływ na polepszenie szybkości itp
modemu, to chciałabym te wpisy zrobić.
Napiszesz mi?

Pozdrawiam, Kaja

--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*