midi-problem

Autor: s38 (s38_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 20:45:16 MET DST

Nie wiem czy to ta grupa, ale mam problem:

Kiedy probuje odtworzyc plik midi pisze, ze okreslone urzadzenie
jest zajete, a zajete nie jest...:( Mam karte muzyczna ForteMedia
FM801 i nie wiem czemu mi midi nie odtwarza. Kiedys dzialalo.
Probowalem sterowniki na nowo instalowac juz ze sto razy. Tak
samo jezeli na stronie jest podklad muzyczny *.mid to tez nie dziala.
Prosze o pomoc - moze cos trzeba zalaczy/wylaczyc w ustawieniach?

s38