Re: P6VXAT

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Thu 04 Oct 2001 - 18:25:36 MET DST

plitkin <plitkin_at_interia.pl> wrote:

> W domu masz pewnie plyte na VIA i wgrana starsza wersje 4 in 1. Wtedy masz
> albo narzedzie "dma tool", albo uruchamiasz setup 4 in 1 i wlaczasz tam DMA.
> Odpisz czy sie udalo. Zakladam ze masz Win98, bo pod W2k DMA sie wlacza
> podobnie, ale w innym miejscu.

W domu Win98 chodzi poprawnie (od lutego 2000, ha) czyli DMA jest wlaczone
(w 4 komputerach w pracowni tez bylo). Plyte w domu faktycznie mam na VIA i
w Linuxie w czasie nagrywania na dysk duzych plikow staje - potem chodzi
normalnie dalej. Pewnie VIA nie daje sterownikow do L - heh, zajrze na ich
strone - moze... :-)

Ahh...jak teraz ten sprzet chodzi - na 3DMarku dzieciakom galy z orbit
wylazily i odbijaly sie o kineskopy (wczesniej bylo P133 i S3 Trio) :-)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)