problem z portami com i kabelkiem do telefonu GSM

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 17:39:31 MET DST

Kupilem kabelek do Siemensa s35. Niestety mam problemy z jego
odpaleniem.
Mam w Win2k porty com1 i com3 (nie mam pojecia dlaczego nie jest to
com1 i com2). Nie chce dzialac jednoczesnie kabelek i myszka.
(poczatkowo myszka byla na com3). Poprzelaczalem, pousuwalem i
ponownie dodalem porty i raz zaskoczylo. Ale tylko raz. Potem tylko
albo myszka, albo telefon :-(.
Poza tym chwilami dzialy sie z telefonem dziwne rzeczy - ekran sie
sciemnial albo robil zupelnie czarny. Ale dzialo sie to chyba tylko
wtedy, kiedy telefon byl podlaczony pod port na ktorym chodzil
sterownik myszki.

Da sie odpalic telefon i myszke - jedno i drugie na comach ?

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl