Mysz PS2-->COM nie działa

Autor: Jarek (jmpl_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 16:24:47 MET DST

Witam,

W komputerku (P100, 16MB ram, Win95) pracowałą myszka wpięta do COM1.
Zepsuła się całkiem a że trudno kupić nową wpinaną do COM (9 pin), kupiłem
nową myszkę Geniusa PS2 i do niej przejściówkę aby wpiąć ją do COMa.

Myszka przetestowana na innym kompie z PS2 działa idealnie. Po włożeniu
przejściówki do COM mój stary komputerek nie wykrywa jej. Testowałem już na
2 różnych przejściówkach i kilku komputerach.

Czy potrzeba jakiś przedziwny sterownik aby to ruszyło???

Pozdrawiam i czekam na pomoc w tak śmiesznej sprawie

Jarek