Re: COM2 i COM4 na jednym przerwaniu ?

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 15:16:09 MET DST

4 października 2001 o 13:34, JERZY MJ <jerzy_at_poczta.fm> napisał(a):

> Mam kompa.
> Podłączony modem zewnętrzny i wewnętrzny.

> No i problem. Co zrobić żeby to razem działało w tym samym czasie ?

> Na COM'y są zarezerwowane przerwania 3 i 4. Czyli przy trzech urządzeniach
> dwa z nich muszą być na jednym przerwaniu, tyle że wtedy działa albo jeden
> modem, albo drugi...

A czy modem wewnętrzny nie ma własnego UARTa i możliwości ustawienia
przerwania i wyboru nr COMa?

Mój stary Zoltrix tak właśnie ma, można wybrać jedno z 8
przerwań i nr COMa od 1 do 4. Wprawdzie jest to naprawdę stary modemik
33600 (wszelkich ustawień dokonuje się zworkami) i nie wiem czy nowe też
tak mają.

| Robert Brożek          |
| rbrozek_at_marelli.com.pl |