Re: Co zmienic w biosie po dodaniu RAMu

Autor: madmarty (madmarty_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 14:49:59 MET DST

> Teoretycznie bez wcodzenia do BIOSu powinno być
> widać nowy moduł.
> Czasem trzeba tylko wejść do setup BIOSu i po prostu wyjść
> (zachowując ustawienia).
> Nie piszesz, jaki masz problem ...
>
> * jeżeli widać tylko 128MB - masz pewnie BX
> * jeżeli nie widać zupełnie pamięci - zobacz w innym gnieździe, albo
sprawdź
> u kogoś pamięć.
>
> Uprasza się o zadawanie pełnych pytań na grupę (w Twoim przypadku
> jaka płyta główna, jaka magistrala, jaka pamięć, jakie inne moduły w
komputerze itd.).

> [...]

Bo problemu nie ma. Tylko gdzies pisali, ze jak doklada sie powyzej 256 to
zeby cos (i tego wlasnie nie wiem) zmienic bo wtedy lepiej chodzi. U
niektorych ponoc jak tego nie zmienili to komp zwolnil zamiast przyspieszyc.
Dlatego sie pytam. Uwazam, ze w zwiazku z ogolnoscia zagadnienia uwazam,
konfiguracje komputera za nieistotna (ale moze sie myle (PIII 1Mhz+ASUS
P3V4X+RAM PC133 itd.)).

pozdrawiam

madmarty