Re: Kto sprawdzał? Nagrywarka LG 8160B 16x10x40 RW - czy radzi sobie z SD2 i inne pytania.

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 14:33:11 MET DST

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
> Czy nagrywarka
> CDREC.LG 8160B BOX 16x10x40 RW
> nagrywa poprawnie płyty z SafeDisc2 ?
> Spotkałem na necie różne opinie.
> Od bardzo optymistycznej/pochlebnej z cdrinfo.pl
> po negatywne.
> Kto ma i sprawdzał u siebie?

Powiem tyle... Mam Plextorka 12x10x32 z biosem 1.04 tak jak to na cdrinfo
pisano ze SF2 bedzie chodzil... Hmm po wielkich bojach okazalo sie jednak ze
nie chodzi - wszystkie inne technologie ida bez problemu ale SF2 niestety
nie... Ale... hehehe jak zwykle jest pewne ale ;))) Wystarczylo troche
poszukac na necie i juz dzis dla mnie i mojego Plextorka nie istnieje takie
cos jak SF2. Przegrywa wszystko jak leci - ostatnie co przegrywalem - kopia
dla pewnego profesora z uczelni od informatyki (ktory to wraz ze sztabem
innych profesorow twierdzil ze to jest niewykonalne) - to tytul bodajze
"Emperor - Battle for Dune" wszystkie 4 cd zabezpieczone SF2 - do dzis go
gryzie ze taki szczawik to zrobil a on nie hehehe :). Fakt ze dal mi
oryginal - nie wiem czy da sie zrobic kopie kopi z SF2. Z oryginalu poszlo
choc zanim wpadlem na technologie zajelo mi to pol nocy ;-)). Sprobuje
przetestowac jak wyjdzie kopia kopii... Takze wydaje mi sie ze nie wazne czy
Plex czy LG a i tak przy odpowiednim podejsciu do tematu zarchiwizujesz
wszystko ;)))
Z tego co wiem LG 16x czyta i zapisuje SubChannels + ma BurnProof wiec
powinna byc spox (moi znajomi sa zadowoleni) :)) Byles nie wzial 12x albo 8x
bo tamto to shit lekki jest ;))) Powodzenia !!!

Pozdrawiam Van_Tomas