Odp: Do posiadaczy kart telewizyjnych

Autor: Bacarelli (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 12:50:17 MET DST

Użytkownik Totalzalamka <totalzalamka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9phd5e$7fj$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> Chce kupic karte telewizyjna z obsluga TXT - telegazeta i mam pytanie:
> CZy w Waszych kartach jest pamiec podstron dla TXT - tak jak to jest w
> telewizorach?
>
> Chodzi o to by pracujac na kompie mozna bylo przegladac podstrony stale
> aktualizowane np. gielde.
>
> Jesli ktos moglby podzielic sie spostrzezenia z pracy wlasnej karty ...

o ile wiem to zalezy od programu a na interku mozna poszukac cale stado
programow nie koniecznie fabrycznych do obslugi TXT na najbardziej
popularnych chipach kart telewizyjnych