Re: boot sectory

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 14:20:56 MET DST

> Jeżeli na prawdę chodzi o boot sector (a nie bad sectory !!!!) to jego
> zawartość można przywrócić. Napisz tylko jakiego systemu używasz i jakie

> konkretnie objawy (czy chodzi o master boot record czy boot table
> konkretnego systemu).

Zauważyłem, że chodzi o Win95. W tym przypadku spróbuj z DOSa (nie trybu
MS-DOS !) odpalić:
fdisk /mbr
To powinno przywrócić Master Boot Record, który pewnie i tak jest OK, bo
system Ci się ładuje. A może sprawdź innym programem diagnostycznym (np.
Norton Disc Doctor z pakietu Norton Utilities 2001).

pozdr.
CHOOCH