Re: CD-ROM do kompletu z nagrywark?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 01:19:14 MET DST

Mysle ze jednoglosnie wszyscy wskaza na TEAC 540E. Test na www.cdrinfo.pl -
tam zreszta bedzie wiecej testow cd-romow i nagrywarek.
Oosbiscie mam i od dzisiaj - goraco polecam (od dzisiaj, bo dopiero dzisiaj
udalo mi sie DMA wlaczyc, dzieki Koledze z Grupy - Radoslaw Sokol). Po
wgraniu biosu 3.0A jest to najszybszy w tej klasie cenowej naped, czytajacy
wszystkie subkanaly.
Wady:
1. przy uruchamianiu PC dociska tacke (jest taki slaby dzwiek) - z reguly
wszyscy nowi osiadacze pytaja sie czy to normalne - nie jestem wyjatkiem, z
tym ze wtedy go na gwarancji wymienilem. Dopiero pozniej ludzi zapytalem :-)
2. Przy kopiowaniu audio w WinOnCD musi odczytac kazdy track wrzucany do
projektu (po ok. 1 - 1,5 sek. na utwor i dopiero wtedy wrzuca do projektu).
3. Brak przycisku "play"
Poza tym jest OK! Dla mnie - to ZADNE wady. No i ponoc jest bardzo trwaly.