Re: wybralem 3 monitory, i jeden z nich kupie....

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 00:17:32 MET DST

"Harry Keogh" <harrykeoghjr_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> .
> Użytkownik "Anubis" <amulet_at_interia.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Proponuję raczej MAG to on jest raczej najbardziej markowy robia monitory
na
> trinitronach( tych od Sony) jednak najpierw sie upewnij czy ten model to
tez
> trinitron
> --
> Pozdrawiam
> Harry

wlasnie tez mnie cos tak korci ten mag, najmniejszy ekran, ale za to
najciekawiej sie zapowiada, i jeszcze te jakies funkcje do ogladania filmow
(e-dvd), ten model jest na fd trinitronie, jeszcze pojade do kumpla, ktory
ma 15" maga na fd trionitronie, i zobacze jak to sie sprawuje, a co do
konkretnego egzemplarza, to oczywiscie jak juz sie zdwecyduje, to bede mogl
go sprawdzic czy nie ma jakis defektow, tylko wtedy bede mogl sie juz
obracac pomiedzy roznymi egzemplarzami konkretnego modelu, a wiec teraz
musze juz wybrac model...
tak jeszcze uslyszalem, ze samsungi sa awaryjne, wiec na dana chwile zawezam
wybor do belinei i maga.......

a moglby mi ktos wyjasnic na czym (z punktu widzenia usera) polega roznica
pomiedzy FD trinitronem a diamondtronem NF ?

a jeszcze tak sobie pomyslalem, ze jak tak nie moge sie zdecydowac, to
ktorys z tych monitorow jest bardziej przyjazny dla oczu? choc pewnie nie ma
roznicy...