Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 23:10:58 MET DST

"ABA" <lordabaNOSP_at_Mbox43.pl> wrote in message

> Pisales o 192mb...

bo ja gralem w diablo2 to mialem na poczatku 64 ramu potem dokupilem
do 192 i wtedy gralo sie spoko

> Bedzie go ograniczal, nie zwalnial.... jest dostep do tanich 7200rpm

w jaki sposob ograniczal ;-)
tak samo mozna powiedziec ze wszytkie wspolczene dyski ograniczaja
interfejs ata100 bo zaden nie jest w stanie praktycznie zblizyc sie
do brariery 66mb/s

> ktore maja o wiele krotszy czas dostepu i lepsze transfery niz 5400...

sa szybsze ale sa to takie ronice ze w zwyklym uzytkowaniu nie
odczujesz ich albo odczuje je raz na miesiac gdy robi sobie defraga
ale to mu 5 minut zaoszczedzi ;-))))))

> ale nie... lepiej doplacic do ddr'ow i 0.7ghz wiecej czego nawet nie
> zauwazysz- chyba ze w benchmarku albo jakims fpp.

wybor wszytkich elemetow zestawu powinien dokonywany z uwzglednienem
zastosowan jakie bedzie pelnil komputer, a nie wybierac to co najdrozsze
i najnowsze na rynku, bo potem wychodza takie paranoje ze gosc kupuje
zestaw a1,4GHz +128ddr + gf2 mx400, monitor15 i ma to byc zestaw
do grania ;-)))) albo kupowanie dvd zamiast cd-romu, a plytke
dvd zobaczy raz na kwartal ;-)))))))

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!