Trywialne pytanie o odswiezanie

Autor: Lukasz Czyczylo (lukandelic_at_plusnet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 22:20:25 MET

W systemie mam ustawione odswiezanie monitora na 85 Hz, a jak wchodze
do jakiejkolwiek gry to przeskakuje mi na 60 Hz.
Pod w98 nie ma problemu, wystarczy w opcjach odswiezania karty wlaczyc
na optymalne], jednak jak to zrobic w w2k? [jest tylko zakladka - list
all modes]

--
Lukasz Czyczylo >>>>>>>>>>>>>>>   lukandelic_at_plusnet.pl
"You are about to experience the awe and mystery