Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 21:57:01 MET

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message
> Niejaki(a) Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
>
> 1500+?

najprawdopodobniej tak ;)

> hmmm... moze byc, ale nie pamietam jak duze to bydle jest... ja tam bym
> osobiscie wolal duzego coolermastera alu 80x60 - wiecej ciepla jest w
> stanie pomiescic - w razie awarii wiatraka troche zdazy przyjac ciepla,
> przez co jest mniejsza mozliwosc awarii, czytac spalenia ;)

o kulerach nie mam pojecia, wzialem na chybil trafil z cennika taki w miare
tanszy, ale chyba zdam sie na opinie sklepu..

> IMO lepiej by wyszlo kupic 1 kosc 512, na jedno wychodzi, fakt, drozej o
> 50-100zl, ale sam chciales przyszosciowo... zapelnisz sobie tak dimmy i
> potem bedziesz wyrzucal ram w razie upgrade'u? :)
no wlasnie, ta 100, ale co do plyty, to chyba przstawie sie na
Microstar K7T266 Pro2-RU (MS-6380 V2.0) 738

tansze, a ma 3 dimmy, bedzie 2*256, a np w lutym dojdzie 1*512
a pozniej, to juz gosc sie bedzie martwil ;)
(to nie dla mnie komp, tylko dla kumpla... ja nie jestem taki bogaty :( )

> mozet byt :)
a msi?

> mmm... ok. ale na wszelki wypadek dodatkowe chlodzonko zapodaj mu :)
a dodatkowy wiatraczek do obudowy, obudowa big tower, i hdd bedzie mial
wokol troche wolnego miejsca, wystarczy?

> hmmm... kup sobie od razu tez cdrom teac 40x - tak by miec cos dobrego
> do cd...
prawdopodobnie na razie bedzie bez dvd ani cd - ma jakiegos noname *52, i do
gwiazdki wystarczy, a pozniej dvd
btw mam w 2 kompach odpowiednio toshiba dvd 4/32 i lg dvd 8/48 i nie mam
ABSOLUTNIE zadnych problemow z plytkami cd/r/rw, a nawet mam pare r tak
nagranych, ze tylko dvd je czytaja, a cdki niet nawet nagrywarka ich nie
czyta!

> okiej ;) razem z tunerem toto?:)
tak, taki akurat dobre 3d i wypasiony tuner...
ma byc poprostu dobra i funkcjonalna, a nie wyciskacz fpsow...

> a jak toto wyglada? bo afair to jak z dyskoteki... moze "noname" BT20,
> czyli JNC BT20? (albo to bylo BT16 - popatrz sie na www.jnc.com.tw,
> strona do kitu, ale zdjatka maja... to jest chyba crown lub smart...
> bt20 to jest to "symetryczne" bbydle :) ).
eeee ale to sa jakies kurduple i jakiejs dziwnej firmy...
a o codegenach to myslalem o czyms takim:
http://www.codegengroup.com/product-7010-7001.html
moze zly numer napisalem, ale 7010 czy 7013, kto by tam patrzyl ;))

> a kup sobie zestaw bezprzewodowy logitecha :)
zeby placic za znaczek, zreszta ta ich klawiatura jest gorzej wyprofilowana,
sam juz mam druga microsofta, a ten koles dla ktorego bedzie ten komp, tez
dotad meczy microsofta :)

> NEC 19" :)
      19'' NEC FE950+ 1999

????

96khz :(
a fp950 to juz za gruba kasa....
ew. w gre by wchodzil mag 810fd, ale podobno trinitronon psuje sie geometria
po jakims roku (zaslyszane tutaj...) ?

a wogole to thx za dotychczasowe porady :)))