Karta Accon - testowanie sieci - problem

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 21:27:06 MET

Mam kartę Accon En1650 na ISA (karta combo, gniazda BNC, AUI, UTP).

Zawsze testowałem połączenie programem diagnostycznym karty.
Jeden komputer z kartą jako responder, na drugim inicjowałem połączenie
(initiator).

Niestety, choć ustawiam np. Realteka jako responder, Accon w ogóle nie
zauważa istnienia sieci.
Niby inicjuje jakąś transmisję, nawet podaje szybkość połączenia, niby
wysyła i odbiera megabajty danych itd. ale
responder w ogóle nie zauważa karty inicjatora.
Nawet zakładając, że Accon zachowa się jak responder, inne karty nie widzą
go w tym trybie.

Co ciekawe sieć na tej karcie działa (zarówno koncentryk jak i skrętka -
sprawdzone).

Pierwszy raz stykam się z takim "egzotycznym" programem konfiguracyjnym
karty, która nie pozwalała by na ustawienie jej albo w trybie responder,
albo initiator.
Taka uroda tych karty, czy co...?

To jak szybko sprawdzić na nich połączenie?

--
Janusz - Vahanara