Celeron 1GHz + Abit BE6 jakie napiecie?

Autor: Dawid Adamczyk (Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl.nie.dla.spamu)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 21:21:56 MET

Czesc

Wlasnie kupilem tego Celerona 1GHz i wsadzilem do mojej plyty Abit BE6 bios
najnowszy TH, przejsciowka z Slot 1 -FCPGA firmy Jamicon z ustawieniami
domyslnymi. Teraz mam pytanie otoz gdy wsadzilem do plyty Bios wykryl go w
trybie auto jako Celeron 667, przy recznych ustawieniach dziala juz ok.
Teraz mam pytanie jakie ustawienia pownienem ustawic w biosie? tzn AGP PCI
i napiecie bo teraz mam domyslnie 1.75 V

--
Pozdrawiam
Dave