Zaraz dostanę szału z tym przerwaniem !

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 20:04:04 MET

Witka!
Chodzi o to, że mam płytę Tekram (chipset BX) i kartę dzwiękową ISA na
Ess 1869. I ta cholerna płyta uparcie przypisuje karcie dzwiękowej IRQ
10 a tak pożądane przez Heretica IRQ 5 przypisuje kontrolerowi USB. Mimo
100 kombinacji z przekładaniem kart PCI, manipulowaniem zasobami w
BIOSie, ręcznym przypisywaniem przerwań, wyłączaniem przeróżnych
kompnentów płyty - za cholerę nie mogę ustawić IRQ na 5. Ktoś miał może
taką sytuację i poradził sobie ?

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl