Re: Co lepsze IBM 40GB czy Seagate Barracuda 40GB 7200

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 19:31:51 MET

Bartek Górski zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Zamówiłem Seagate. Sprzedawca się pomylił i ma dla mnie IBM-a (też
> 7200). Cieszyć się, czy płakać?

Zalezy jaki IBM ;)
Jak IC35 to brac - nizszy czas dostepu niz BIV i stosunkowo niezawodne (jeszcze zaden nie wrocil
;). Jesli DTLA nie dotykac (wszystkie wracaja jak bumerang po kilku miesiacach ;))))

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--