Re: p³yty shuttle

Autor: fiver (fiver_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 18:56:51 MET

"Piotr" napisa³ w wiadomo¶ci
> Czy kto¶ ma jakie¶ do¶wiadczenia z tymi p³ytkami

Ja mia³em z dwoma (nie pamiêtam symboli) i nie mam o nich najlepszego
zdania, choæ mo¿e mia³em wyj±tkowego pecha, ale na szczê¶cie to nie moje
w³asne. Pierwsza jak± zasta³em by³a u¿ywana. Fakt faktem, ¿e uje¿d¿a³ j±
wyj±tkowy rze¼nik, tak¿e w koñcowej fazie ¿ywota przy uruchamianiu kompa
wy³±cza³ siê. Drog± eliminacji poszczególnych komponentów kompa, pad³o na
p³ytê. Drug± zakupiono qmplowi w pracy. Jaja s± z ni± do dzi¶ niebywa³e. Nie
ma takiej instalki WIN98SE, która zamyka³aby siê poprawnie, i nie pomagaj±
¿adne patch'e i inne sposoby ominiêcia problemu. Natomiast WIN98 "zwyk³y",
ME zachowuj± siê poprawnie. Próbowano na niej ró¿nych kart grafiki na PCI i
tylko jedna zechcia³a ruszyæ, na innych komp nawet nie drgn±³ i nie my³o
naewt mowy o wej¶ciu do BIOS. Ta sztuka ma jeszcze z³±cze AGP, ale o
odpaleniu grafy nie by³o mowy, choæ w tym wypadku nie podjêto zbyt wielkich
starañ. Co wiêcej, ja mam w pracy Celerona 400, a ten qmpel 466 a sprawuje
siê du¿o wolniej od mojego. Takie to s± moje do¶wiadczenia w tym temacie.
Mo¿e kto¶ mia³ lepsze i napisze Ci co¶ optymistycznego.

--
Pozdrowienia: