Re: Procek AMD K6 2 450 MHz

Autor: T1000 (gabryhh_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 17:45:14 MET

> Czy jesli mam AMD K6-2 350 to podkrecajac do 400Mhz musze podnieść
napięcie,
> jeśli będzi niestabilny, czy dać sobie spokój.
> Dzieki

uwaga ta dotyczy wszystkich procesorow: mimo ze nominalnie masz dwa takie
same procesory to jeden moze sie krecic lepiej od drugiego (lub w ogole
nie), podnosisz czestotliwosc, jezeli chodzi stabilnie (startuje i bez blue
screenow) jest OK, jezeli nie to podnosisz napiecie (stopniowo co 0,1 v -
dla k6 na 2,2v sens ma do 2,5v, dla starszych serii nie wiem bo nie mialem),
jezeli to nie pomaga to nic nie zrobisz.......

pozdro T1000