Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 17:20:10 MET

"Andrzej" <andrzej_i_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> a ja bym kupił p100 ewentualnie p120 za 300zł, a za resztę wysłał
wszystkich
> ludzi którym sie chciało odpowiedzieć na posta na 1 dzień na bahama

a jak dla nie to ten caly watek wyglada tak:
- chce kupic jakis samochod, bwm lub mercedesa, ktory lepiej wybrac, jakie
wyposazenie?
- no co ty glupi jestes, po co ci bmw, kup sobie daewoo, i tak wiecej nei
wykorzystasz, przeciez nie jezdzisz wyczynowo, taki samochod to tylko dla
szpanu, daj sobie spokoj, szkoda kasy!!!

kumpel ma 6kpln do wydania na kom, i chce za to kupic jak najlepszy sprzet i
nie miec zadnych problemow, zrobilem mu zestawienie, i postanowilem
skonsultowac na liscie, i dostalem tylko jedna sensowna odpowiedz, miedzy
innymi z sugestia zmiany plyty (z ktorej skorzystam),