Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 17:10:18 MET

"Andys" <andys3_at_wp.pl> wrote in message

> I właśnie dlatego, że siedzicie cicho, człowiek czyta takie posty,
odpisuje
> w dobrej wierze i..... okazuje się po raz n-ty, że kolejny koleś który
> chciał się pochwalić, że umie złożyć "wspaniały" komputer.
> Tak na prawdę, mało mnie interesuje ile taki komp kosztuje, wkurza mnie
> stosunek do innych grupowiczów.

po pierwsze to nie ja go kupuje, wiec nic mi z jakiegokolwiek podziwu (ja
mam p3-800 i ati rage3d ! - i co aaaaaaaaaaleee sprzet, tez byscie taki
chcieli, nie?)
a co do uwag, to przeciez przychylilem sie do zmiany plyty, bo o tym mam
najmniejsza orientacje, a co do tych propozycji, to mniejszy dysk sie nie
oplaca, pamieci to do xp dobrze miec 512, a np bardzo bym sie ucieszyl,
jakby ktos napisal, ze np miedzy athlonem 1500+ a 1600+ jest tak mala
roznica, ze nie oplaca sie dokladac 80 zeta, itd....
owszem doceniam wszystkie porady, ale sa po prostu zbyt "bolesne" - zbyt
odczywalne, a chcialbym o cos co zbije troche cene, ale czego sie nie
zauwazy ;)