Re: Samsung 60.0 GB ATA/100 (SV6004H)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 16:38:01 MET

"newbie" <dynks_at_polbox.com> wrote in message

> Jezeli moge cos wtracic to odradzalbym Maxtora. Moje doswiadczenia sa
> takie ze to najczesciej padajace dyski ( IDE ).

To sa TYLKO Twoje doswiatczenia. Maxtor robi swietnbe dyski.

> A i do tego wolne i toporne. Nie wiem jakie sa teraz .

No wlasnie nie wiesz jak teraz.

> Mialem z nimi do czynienia miedzy 1997 a 2000 rokiem i od tamtej
> pory sie nie dotykalem.

Ja mialem doswiatczenia w sumie bardzo mile z segatem teraz wiem jedno,
ze napewnie nie kupie i nie polece nikomu seagata w najblizszym czase.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!