Tv out?

Autor: tomjey (gofi_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 16:08:26 MET

Mam problem z odpaleniem tv out na mojej karcie(Riva tnt2 ultra)
Karta ma wyjście s-vhs i podłączam je do złącza euro tv przez
przejściówke. Jednak na tv nie ma śladu żadnego sygnału.
We właściwościach karty na początku nie była wygaszona opcja tv out,
teraz po zainstalowaniu nowych detonatorów nawet ta opcja jest
wagaszona.
Zainstaloowałem więc Tvtool i to samo dalej nie ma obrazu na
telewizorku.Z tym że jak wlącze dual view to obraz na monitorze
zaczyna migotać (spada częstotliwość odświeżania) a reszta pozostaje
bez zmian. Bez tvtool, gdy jeszcze miałem na starych sterach możliwość
włączenia tv z poziomu właściwości karty, monitor się poprostu
wyłaczał.
Ma może ktoś jakieś domysły jak to odpalić? będe wdzięczny za każde
uwagi.
system to WIN ME.
Próbowałem na detonatorach od 2.xx do 6.50

--
Pozdrowienia-tomjey
gofi_at_skrzynka.pl