Re: Napelnienie kartridzy drukarki - problem

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 20:41:36 MET DST

> Po napelnieniu pustego kartridza (12A1970 black - Lexmark Z31 i 3200)
tuszem
> firmy Inctek drukarka nadal nie drukuje. Poniewaz dawno juz nie uzywalem
> czarnego koloru (3-6 mce) problemem moze okazac sie zaschniety tusz na
> dyszach glowicy kartridza. Dlatego chcialbym poznac opinie szanownych
> Grupowiczow na temat skutecznego przywracania do zycia starych kartridzy,
> wzglednie inne porady odnosnie regeneracji kalamarzy do drukarek
> atramentowych.

W tym przypadku nic nie gwarantuje, ale proponuje włożyć kartdriż do wody
(może być z myłem lub z porszkiem) tak by zanurzały się głowice na noc. u
mnie poskutkowało, ale ostatnio miałem problemy i zrezygnowałem, do
napełniania używam atramentu Pelikana (takiego w słoiczku za kilka złotych),
napełniałem ze 3 razy jeden kartdriż.

--
Pozdro,