Re: Maxtor - opinie

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 14:08:38 MET

Użytkownik "Voytec" <wojtek.s_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam !
> Mam prośbę do szanownych użytkowników, o wyrażenie swej opinii na temat
> dysków DiamondMAX Plus D740X

No właśnie, wczoraj sobie kupiłem DiamondMAX Plus D740X-6L 20 GB bo tez
czytałem, że są super...
...no i wyłożył mi się przy zakładaniu partycji (zgubił jedną !).
Fdisk wywalił błąd odczytu dysku więc dysk poszedł dziś do serwisu...właśnie
go sprawdzają...

Mam nadzieję, że jednak bedą mógł się nacieszyć tym dyskiem.

Nie żebym odradzał ;-), ale jakoś trochę straciłem zapał do
Maxtora...zobaczymy co będzie dalej.

Pozdr

Cubol