Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Andys (andys3_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 13:28:23 MET

> znalazlem we wczesniejszych postach:
> Microstar K7T266 Pro2-RU (MS-6380 V2.0) 738

> dysku nigdy za malo ;)
> a 60 ma nizsza cene za gb

> wlasnie sie nad tym tez zastanawiam, musze sie go spytac, czy chce wydac
> jeszcze troszke w styczniu czy che kupic co sie da i miec spokoj na rok
dwa

> tak ale gosc to przezyje, ja np nie narzekam z moim rage3d....
> wprawdzie w trainsimie mam 20 fps, ale da sie grac ;)
> wlasnie to jest dobry tuner ...
> 1
> [...]
Coś mi się wydaje, że nie napisałeś tego posta po to, żeby jak twierdzisz
pomóc ci zejść odrobinę z ceny.
Kolega "ein" podał ci kilka możliwości modyfikacji tego sprzętu i wszystkie
z nich skontrowałeś swoimi uwagami, tak jakby w odwecie za to, że ktoś śmiał
zaproponować zmiany, zamiast powiedzieć "... wow, ale super sprzęt
wybrałeś....". Reasumując mój wywód, zastanów się, czy chciałeś się
pochwalić, czy potrzebujesz rzeczywistych rad.

Andys