Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Klaudiusz (fatla_at_post.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 13:08:26 MET

> gosc chce miec dobry komputer, ktory mu na iles czasu wystarczy, wiec
niech
> go kupuje, a co do monitora, do im wiekszy desktop, tym lepiej ;)

Zajmuje sie sztuczna inteligencja i od 3 lat i uzywam P166, w zupelnosci
wystarcza. A swoja droga widzialej juz PIII 600 liczace cos dwa dni? Ja tak,
wiec to sie nie nazywa potrzeba lecz szpanerstwo, z ktorego dobrodziejstw i
tak nie skorzysta.

A do do monitorka, to bedzie musial siedziec od niego jakies 2 mietry aby
cos zobaczyc.

Klaudiusz