Re: Nagrywanie CD-R

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 20:15:51 MET DST

Herr Doktor <mborke1_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujšcy
sposób:

> To odpada argument merkantylny.

Jeszcze troche, a bede musial przegladac liste ze slownikiem wyrazow
obcych:-)

> Poziom jaki trzymaja nadal jednak jest dolujacy. Nizej jest chyba juz
tylko Komputer-Bild czy jakos > tak.

Nie jestem ekspertem ani w sprawach sprzetu, ani oprogramowania wiec
staram sie czytac jak najwiecej. Omijam jednak wszelkiego rodzaju testy
oraz porownania - juz w nie wierze.

> No ale nie narzekam bo kazdy czyta to co lubi ale PCWK bardziej
> wprowadza w blad niz wyjasnia.
> To ze w 1995 r. jako pierwsi w Polsce
> wydali pismo z cover-cd nie moze im zawsze sluzyc za obrone.

Jest mi calkowiecie obojetne co, kto i kiedy jako pierwszy wprowadzil.

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.