!!! Samsung 80GB (SV8004H) !!!

Autor: %$#_at_ kargul @#$% (%$#_at_)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 12:07:20 MET

Interesuje mnie kupno dysku 80GB Samsung SV8004H.
Nawiasem mowiac jesli ktos widzial je gdzies w Warszawie
lub ma taki na sprzedaz to niech sie prosze do mnie odezwie.

Teoretycznie sa w ofercie Mint/Action ale maja taka
reputacje ze sprowadzaja je prawie na sztuki dla najbardziej
upierdliwych klientow i obecnie nie maja ich na stanie.

Jesli ktos mimo wszystko ma na sprzedaz taki dysk
to niech da znac. Interesuje mnie zwlaszcza cache i liczba
obrotow.

dzieki i przepraszam za skrosowana oftopicznosc ;-)