Re: GEFORCE 2 Ti i kwestia jakosci grafiki [Prolink versus Leadtek]

Autor: Jurgen Toja (jurgen.toja_at_poczta.fm)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 11:50:53 MET

> Apropos Leadtek ma 5ns

I tu bym się nie zgodził !!

Od soboty walczyłem z WinaFast GF2 Ti + EPoX i zwyciężyłem - musiałem
zmienić zasilacz z jakiegoś 300W na CODEGEN 300W. W poniedziałek
sprawdzałem działanie tej płyty właśnie z Prolinkiem i tam były
pamieci Samsung 5ns !! A co do Leadteka to są w nim pamięci 4ns !!
Zarówno w mojej, jak i w dwóch innych kartach jakie umieszczałem
w EPoX'ie

Pozdrawiam