Re: GEFORCE 2 Ti i kwestia jakosci grafiki [Prolink versus Leadtek]

Autor: Andys (andys3_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 11:47:55 MET

> Czy to prawda, ze karta Prolink PixelView Geforce 2 Ti 64 DDR [kosci
> pamieci samsunga 4ns] jest do bani w porownaniu do Leadteka
> Winfast Geforce 2 Ti 64 DDR?
Nie widzialem Leadteka.....
> Czy rzeczywiscie jakosc samego obrazu w wypadku Prolinka jest tak
> kiepska jak sugeruja glosy na tej grupie?
Absolutnie sie z tym nie zgadzam, jakosc obrazu w Prolinku jest zadziwiajaco
dobra jak na karte Prolinka.
Wczesniej mialem CLAP`a, badz co badz Creative ma w porzadku jakosc obrazu i
nie widze róznicy.
> Generalnie wlasnie sie zastanawiam czy dolozyc te 200 zl do Leadteka,
> tylko nie wiem czy warto...
IMHO, nie warto.

> A tak naprawde to w czym ten Winfast jest lepszy od PixelView?
> Lepsza wydajnosc?
Nie sadze, ja mam Prolinka GF2 Ti Ultra (tak sie nazywa ta karta) i jest
firmowo taktowana rdzen / pamiec, 250/444

> Pracuje glownie w programach 3d wiec potrzebuje przede wszytkim dobrej
> stabilnosci i jakosci obrazu, ale nie dam tyle kasy np. na Asusa tylko
> dlatego, ze jest to Asus.
>
> BTW, czy ktos z grupowiczow przerabial juz Titanium na Quadro?
Jeszcze nie próbowalem.
> Boje sie, ze Nvidia widzac co sie wyczynia z jej chipsetami, mogla
> wprowadzic jakies blokady itp.

Pozdr.
Andys