Re: WIndows 2000 i irytujacy dzielnik bledow? ;((

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 20:00:54 MET DST

> Mozliwe.... chodzi o to ze pojawia sie taki komunikat na srodku ekranu z
> przyciskiem "esc", dysk kreci sie jak oszalaly, nie mozna nic zrobic w tym
> czasie a po zakonczeniu program sie zamyka. Dzieje sie tak z wieloma
> aplikacjami np IE 5,5 , czasami getright, Nero itd. Jest to irytujace bo
> system mial byc nieslychalnie stabilny a ti taki syf... Prosze powiedziec
mi
> jak to wylaczyc i gdzie tego szukac...

we wlasciwosciach systemu i tam zakladka zaawansowane i uruchamianie i
odzyskiwanie i tam wylaczyc zrzut pamieci,

btw. i "to" cos powoduje ze nie masz bluescreenow a zrzut pamieci to opcja,
cos czesto ci padaja programy, ja w prawdzie nie wypalam plyt, ale uzywam
netu i zwisu ie nigdy nie zaliczylem.... moze masz cos nie tak z
configuracja sprzetu/systemu bo win2k jest bardzo stabilny (no moze poza
uzywaniem SDI kilkoma programami na raz), a jak win2k to syf to wracaj na Me
albo win98, chociaz tam ze stabilnoscia slabo, najstabilniejsza chyba byla
98 w 1. edycji, a pozatym system powinno sie wybierac nie dlatego: "ze ten
najnowszy, albo qmpel taki ma i fajnie wyglada", pozatym te "smieci na
dysku" czyli zrzuty pamieci to bardzo pomocna rzecz dla bardziej
zaawansowanych uzytkownikow, lub jakichs adminow.

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl