Re: problem z ECS

Autor: ubiz (ubiz_at_hoga.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 09:51:03 MET

Dnia Tue, 30 Oct 2001 14:02:57 +0100, "Ivan" <ivan17_at_wp.pl>
napisał(a):

>Witam.
>Mam plyte glowna ECS K7VZA i kolejny problem z tym kniotem (za
>przeproszeniem).
>Otoz zdarzylo sie razu pewnego ze komputer wylaczyl sie nagle sam

Wygląda na to, że coś nagle bierze więcej prądu. Jak znaleźć - metoda
eliminacji. Wywal wszystko za wyjątkiem grafiki i dokładaj po kolei.
Miałem podobny przypadek (na innej płycie) kiedy to walnięte było
gniazdo zasilania kieszeni HDD (obluzowany jeden z pinów - pomogło
lutowanie). Sprawdź wszystkie mechaniczne wyłączniki - najlepiej włóż
chwilowo płytę do innej obudowy.

Pozdrowienia

ubiz
<GG 1479574>