Re: Win XP czy win 2000 - jaki system wybrac?

Autor: Patapik (patapik_at_poczta.arena.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 08:40:03 MET

Pod XP tez nie wszyskie wbrew temu co Microsoft twierdzi wiec nie wiem czy
to jest prawda osobiscie testowalem i wszysko chodzi o 25% wolniej do tego
niedaj Boze wsadz stary sprzet np starszy twardy my wlozylismy 2GB Seageta i
system przy ustwieniu procka PIII 550 na 100 MHz na szynie robil wykladek na
dziendobry

--
Patapik
patapik_at_polbox.com