Odp: Pomocy! Mam Duzy problem...

Autor: Jazz (borys_at_jazz.prv.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 08:50:32 MET

Użytkownik "Kamil" <kkamil_at_optonline.net> napisał w wiadomości
> Mam problem. Ostatnio podzielilem twardziela na kilka partycji.
> Wszystko byloby dobrze, gdyby nie problem z jedna partycja.
> Zniknela mi jej ikona i jak klikam 2 razy na nia, to pokazuje mi sie okno,
> ktorym
> pisze, ze nie moze znalezc jakiegos programu, setup.exe. Nie wiem o jaki
> program chodzi, i gdzie go szukac. Jak to naprawic? zeby otworzyc
partycje,
> musze prawym przyciskiem myszy wybrac z menu Otworz, i wtedy mi sie
otwiera.
> Uzywam windows 98 second edition. Partycje dzielilem przy pomocy
> [...]

Widzę, że pierwszy raz piszesz na grupę, więc zamiast tego co zwykle robię
udzielę ci kilku rad:
1. To jest grupa o sprzęcie a nie sofcie,
2. W żadnym wypadku nie wysyła się na grupę żadnych załączników!!!,
3. Jak piszesz na grupę to oczekuj odpowiedzi na grupie, a o to i ona:

Skasuj plik autorun.inf z tej partycji.

Jazz