Re: Seagate Barracuda 40GB

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 19:51:19 MET DST

Hunter napisał(a):

> Czy ktos ma to cudo? Jak tam z halasem? Dzieki za opinie.

Ostatnio zostałem zganiony za nieczytanie grupy, więc i Ciebie zganię za to
samo bo temat w ostatnich 3 dniach był omawany z 5 razy :)
A odpowiadając na pytanie: mam i nie mogę sie przyzwyczaić, że nie słychać
jak się Windows wczytuje czy robi się cokolwiek innego (dotąd miałem dość
hałaśliwą Barracudę II)

--
pozdrawiam,
Andrzej