Re: Ktora grafika do starego kompa -DivX?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 08:07:40 MET

Użytkownik dmocha <dmocha_at_2com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9rmefe$jdk$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> Riva TNT-2 Pro 32MB
> Riva TNT-2 M64 32MB + tv-out
> GeForce 256 SDR 32MB
> Riva TNT-2 Pro 32MB TV-Out
> GeForce2 MX-200 32 MB SDRAM
> GeForce2 MX-200 32MB SDRAM + tv-out
> GeForce2 MX-200 Leadtek WinFast MX64 32MB BOX
> GeForce2 MX-200 Leadtek WinFast MX64 32MB + tv-out BOX
> GeForce2 MX-400 32MB SDRAM + tv-out
> GeForce2 MX-200 Leadtek WinFast MX64 32MB + tv-out BOX
>
> Teraz mam karte RIVA 128 ZX AGP 8MB.
> Karta mialaby mi pomoc przede wszystkim w lepszym odtwarzaniu
> DivX-ow, ale nie tylko (photoshop, corel, jakies gry 3D).

jesli glównie do DivX to karta nic nie pomoze !!!!!
wiec moze byc GF2MX200 z TV-Out (warto podlaczyc telewizor!)
a najlepiej tanie RADEON VE TV-OUT

> Mam zainstalowana wersje DivX 4.02 moze lepiej wrocic do wersji 3 ???
>
> Wiem ze powinienem wzmocnic procka (ale odpada za drogo dla mnie)
najlepiej - moze podkrecic !!

> Moja obecna konfiguracja:
> -Win 98 SE PL (chce przejsc na ME PL)
> -plyta Baby AT: ZIDA BX 98-3D z dzwiekiem na pokladzie.

i tu jest pies pogrzebany !!! ta plyta to nedza a BX98i to nie jest chyba
Intel BX !!!!!! (bo na BX'ie i celku 333A DivX'y chodza bez problemu !!!)