Re: gielda i twarde dyski

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 06:16:48 MET

%$#@ kargul @#$% napłodził(a):

> mint jest jednym z tanszych sklepow detalicznych ...
> jesli znasz tanszy to daj mi znac ... wiem, ze jest

samsung 20gb (nie kradziony hehe) 360zl (mint 426zl)
to cena u mojego dostawcy , jak ktos z wawy chetny to moge mu sprzedac
+20zl dla mnie :)

> gielda ale nadal nie udalo mi sie ustalic kto tam sprzedaje
> tanie acz nowe i na gwarancji twarde dyski ...

nikt ? :) sa dwie mozliwosci
1-z hurtowni legalny HDD = drogo
2-od prywatnych importerow = tanio ale jak importer sie zwinie to
polski dystrybutor bedzie robic problemy z servisem

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod