Re: co sadzicie o monitorrze ctx 19" PR960F?

Autor: Devro (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 03:22:08 MET

"Piotr Nasinski" <piotrnas_at_prasabalt.gda.pl> wrote in message
> a nei wiesz gdzie i za ile mzoan kupic kabelek laczacy grafike laczem BNC?
> moze poprawi jakosc?
>

> Uzytkownik "syfon" <syfon_at_kosmos.kn.pl> napisal w wiadomosci

Kupisz w Wawie na gieldzie komp. w sob. lub niedz.
Kabel na BNC to koszt jakies 80 - 100 zl (tak mi sie wydaje) (moze
potanialy) mam 2 takie kable i jestem zadowolony, ale przez taki kabel komp
nie ma komunikacji z monitorkiem, nie wykrywa go daje tylko sygnal osobnumi
kabelkami R, G, B, H (horizontal) i V (vertical) To jest dobre ale raczej
tylko dla grafików albo jakiec CAD/CAM-y, GIS-y i inne... :)))

--
Pozdrawiam
Devro