Re: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: Devro (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 02:34:32 MET

"bynek" <bynek_at_poczta.fm> wrote in message news:9rmfun$fps$1_at_news.tpi.pl...
> Nie wiem, czym Wy sie zachwycacie. Ja mam inny problem!
> Na tej plycie NIE DA sie ustawic, prawidlowej pracy:
> - karta graficzna GeForce2 MX-400 64mb TV-out
> - karta telewizyjna AverMedia TV Capture
> - modem - Microcom DeskPorte 56k PCI
> - karta dzwiekowa - Sound Blaster Live 5,1
> - HDD - Cawiar 30GB
> - DVD LG 16x
> - nagrywarka NEC 12x
> - system WIN98
>
> ZAWSZE dwie karty laduja sie na to samo przerwanie,
> chodzi dobrze do czasu resetu kompa.
> Potem "niebieski ekran" podczas ladowania sterownikow
> [...]

Jest jedno i to bardzo dobre lekarstwo!
Jedna dawka sporo kosztuje, ale wyleczy Cię od razu!
Można je nabyć prawie wszędzie.
Kup plyte na przyklad Asusa albo Abita.
Nie będzie problemow!
Zmień sys na Win2k nic się nie kopie, jest u mnie stabilny jak cholera!
a też mam sporo urządzeń.
Na Asusie pięknie wszystko sie podkręca i nic się nie kopie, ja PIII 700
podkręconą mam 924 i jest stabilnie jak diabli.

--
Pozdrawiam
Devro