Re: serial ATA

Autor: Sierus (Sierus_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 00:29:45 MET

Za 7 gorami, za 7 lasami zyl Bill z windowsami, tymczasem Toltek napisal(a)
w news:9rn9fo$gcl$5_at_news.tpi.pl nastepujace slowa:

[...]
> No zyc nie umierac, panie i panowie!:-)

Niech Bog wynagrodzi ludzia, ktorzy to wymyslili... ;)
Przeciez ta cholerna tasma IDE (46cm!!!) przyprawia mnie od wielu
lat od niesamowita nerwice. Jak to mozliwe, zeby kabel mial tylko
46 cm!!! Nie wiem czemu tego wczesniej nie wprowadzili, ale ja widze
3 zalety tego systemu: postac cienkiego kabelka, a nie plaskiej szelki,
ktora czasami trzeba w bardzo dziwaczny sposob zawijac; dluzsze (46 cm.,
naprawde zle sie sprawia z obudowach typu 'Big Tower'(6*5.25+1*3.5); i
oczywiscie szybsze.
Ciekawy jestem tylko czy ten system ma jakas wade...

--
Sierus
Sierus(at)o2.pl | GG:136484