gielda i twarde dyski

Autor: %$#_at_ kargul @#$% (%$#_at_)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 22:55:50 MET

czy orientujecie sie moze czy ktos na gieldzie sprzedaje
po cenie netto nowe twarde dyski ??? (moze byc info na priv)

przegladam wlasnie ceny twardzieli 60GB w hurtowni Mint
szukajac tych najtanszych ale nie wiem czy przypadkiem
ktores z nich nie sa zbyt glosne, awaryjne lub w inny sposob
uciazliwe ... jesli mozecie jakies zdecydowanie odradzic lub
uprzedzic mnie i innych o czyms to dzieki (kiedys wpadlem
na wadliwa serie dyskow ibm i stracilem sporo danych) ...

tu jest cennik twardzieli w hurtowni mint:
      http://www.mint.com.pl/komputery/sklep/produkty.php?kat=327