UDMA33 i Artec 54X

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 22:22:43 MET

Witam,
    Mam problem ze zmuszeniem tego cd-romu do pracy w tym trybie. We
wlasciwosciach po zazaczeniu opcji DMA i restarcie kompa, w/w opcja odznacza
sie. Moze naped juz pracuje w UDMA a ja i windows nic o tym nie wiemy. Jak
lub czym to sprawdzic? Poza tym naped jest wykrywany jako 'noname cd-rom
54X' (poprzednik - lg- byl widoczny jako lg). CD jest podpiety tasma z
trzema koncowkami, ale jest sam na tasmie. Zasugerujcie cos, prosze

Win 98se

Pozdrawiam,
Prysznic