Specyfikacja Ethernet

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 21:22:21 MET

Witam

Moze bedzie troche offtopic wiec wybaczcie. I nie bierzcie mnie za szalenca,
jeden expert juz jest ;) Chodzi mi o specyfikacje transmisji Ethernet przez
skretke. ZTCW to jest to sygnał bipolarny (o kodowaniu Manchester nie
wspominam bo nie ma to znaczenia). Chodzi mi o to, ze chcialbym uzyc tego
sygnalu do modulacji fali EM. A konkretniej to chodzi mi o zastapienie kabla
przez dwa transceivery radiowe (czestotliwosc jeszcze nie ustalona). Wydaje
mi sie ze nie powinno byc z tym problemu. Chyba ze cos jeszcze jest
potrzebne poza Tx i Rx. Tak wiec moje pytanie brzmi: czy jest to mozliwe i
gdzie znajde w miare dokladny opis sygnalow (lacznie z poziomami) w skretce
Ethernetowej?

Raf