Tunery TV

Autor: Krzysztof (krzysfil_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 20:06:15 MET

Problem z gatunku nudnych ale nie dla mnie - Jaki tuner TV kupic?
Poszperałem w sieci, na listach dyskusyjnych i wiem jedno bardzo cienko z
informacja na ten temat albo ja jestem nieudolny.
Proszę o jakieś namiary na www lub wlasne opinie. Jest to wazne szczegolnie
gdy jest kilka dostepnych modeli a roznica w cenia okolo 100 pln.Wg Chip
2/2001 najlepszy jest PixelView ale z postow wynika ze z nim jest najwiecej
problemow.

Krzysztof
krzysfil_at_poczta.onet.pl