quantum a seagate

Autor: Radar (radar77_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 19:58:20 MET

mam 40GB quantuma lct20 i widze ze to straszne gowno w porownaniu do takiej
baracudy 20GB na ktorej pracuje w pracy... przy kopiowanu z partycji na
partycje system (win2k+via4in1+dma wlaczone) prawie staje... to chyba nie
wina chipsetu (via693a a w pracy via694) ??
mam zamiar kupic baracude iv 40GB a quantuma wrzucic do serwerka, i mam
nadzieje ze przyspieszenie bedzie znaczne.....

ma ktos z was podobny dysk?? czy to rzeczywiscie badziewie?

pozdr.
radar