Re: web-kamera, funkcja aparatu, sterowanie czasowe

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 17:27:17 MET

"Michal Glebowski (praca)" <glebows_at_wipos.p.lodz.pl> wrote in message
> cze
> prowadze dlugo-trwajacy eksperyment naukowy.
> co jakis czas potrzebuje zrobic zdjecie badanego eksponatu.
>
> zdjecie to bedzie analizowane w komputerze.
>
> czy jest jakis aparacik/kamerka internetowa, ktora posiada sofcik,
> w ktorym np. na wyslany z kompa sygnal bedzie robione zdjecie i
> wrzucane do okreslonego katalogu????
do creative webcam plus jest dolaczany program, ktoremu mozna zadac robienie
zdjec co zadany okres czasu (od minuty do 99 h, ale nie jestem pewien)...
a do tego mozna znalec pelno sharewarow, z taka funkcja, ktore wspolpracuja
z dowolna kamera..
tylko czy taka kamera ma wystarczajaca rozdzielczosc do jakis
eksperymentow??