Re: Odp: Jaki napęd CD ROM

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 16:10:17 MET

JaceK napisał(a):

> Użytkownik <morfi33_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1fce.00000345.3bde8544_at_newsgate.onet.pl...

> napędu CD
> Pomysl przede wszystkim o serwisie. Jedyny serwis z prawdziwego zdarzenia ma
> niestety tylko lg...Zgadzam sie, ze teac jest bez zarzutu, ale odnosnie
> aopen to bym sie zastanawial...Odradzam asus. 100% zwrotow.

Stanowcza przesada. Fakt dosc czesto bywaja Asusy wadliwe (zwlaszcza
cale serie). Moj pierwszy (x34) byl wlasnie taki, wymienili mi go
jeszcze tego samego dnia :)). Ten sluzy mi b. dobrze juz przez 3 lata.
Mimo ze go nie oszczedzalem (ponad rok "archiwizowania" ;)) Mam dla
porownania TEACa x32 no i w mojej ocenie spisuje sie conajmniej tak
dobrze jak Teac. Zwlaszcza ze Teac jest znacznie mniej eksploatowany.
Kumplowi 2 lata temu zlozylem kompa na Asusie x40 i mowil ze czesto
trafiaja sie plytki ktore inne CD_ROMy nie czytaja a jego czyta. Co moge
potwierdzic bo mialem podobne przypadki. Ze wzgledu na to ze znam pare
przypadkow padniecia Asusa po roku i paru miesiacach w pierwszej
kolejnosci polecilbym jednak TEACa, w drugiej Asusa, potem dlugo, dlugo
nic. "Archiwizujac" dane mialem wiele narzekan od uzytkownikow LG i
Samsunga (to bylo 2 lata temu). Na temat Philipsow nawet nie bede sie
wypowiadal, bo IMHO mogli by sobie robienie napedow odpuscic :(

Pozdrawiam Yablon